Snel een nieuwe elektrische schuifdeur
Een ongeluk zit in een klein hoekje zullen we maar zeggen. Zo kwam er vorige week een klant in een rolstoel ons kantoor bezoeken. Deze klant had niet in de gaten dat de deuren niet goed open gingen en ramde zo met zijn rolstoel de voordeur van ons kantoor. Gelukkig mankeerde de klant niets, helaas door de klap was de deur ontzet en kon niet meer dicht. Via de site van Entree Service B.V. hebben we een afspraak gemaakt om te kijken of onze elektrische schuifdeur gemaakt kon worden. Binnen een paar uur na onze telefonische afspraak stond er al een monteur voor de deur. Door de harde klap van de rolstoel was de hele deur ontzet, een reparatie aan de elektrische schuifdeur mocht niet meer baten. De monteur had de deur zo gemaakt dat je er nog wel in of uit kon, maar er moest een nieuwe deur voor komen. Gelukkig dat dit geen lange levertijd had, en nog diezelfde week kon er een nieuwe deur geplaatst worden.
Geweldige service
Door de geweldige service die we hebben gehad voor en tijdens het plaatsen van de nieuwe deur zijn we zo tevreden dat we eens per jaar een controle beurt uit laten oefenen om te kijken of onze voordeur nog goed kan functioneren. Ook andere automatische deuren die zich in ons pand bevinden laten we regelmatig controleren. Soms is alleen een onderdeel vervangen al meer dan voldoende, een enkele keer hebben we een totaal nieuwe deur moeten aanschaffen omdat deze op de een of andere manier niet meer open ging.